Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

Zboží bylo přidáno do košíku

LEVIT
ATLAS lowstep M410 barva EBONY 29"

Horské trekové elektrokolo LEVIT ATLAS lowstep M410 2025 má hliníkový alloy 6061 lowstep, boost rám v barvě EBONY, kola 29 palců, středový motor Bafang M410 80Nm, baterii Levit SP2.1 630Wh (17.5Ah), přehazovačku Shimano Altus M2000, 9 rychlostí, 11-36z., brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 (180mm kotouč). Odpružení zajistí vidlice pružinová SR Suntour XCM32 ATB NLO (120mm, with crown lock).

39 990,- Kč
33 050 Kč bez DPH

Varianty

produkt LEVIT 2025 ATLAS lowstep M410 (29")
GARNET
  • 16"
  • 18"
  • 20"
 
39 990,- Kč
produkt LEVIT 2025 ATLAS lowstep M410 (29")
EBONY
  • 16"
  • 18"
  • 20"
 
39 990,- Kč

LEVIT ATLAS lowstep M410 2025
EBONY

elektrokolo

Horské trekové elektrokolo LEVIT ATLAS lowstep M410 2025 má hliníkový alloy 6061 lowstep, boost rám v barvě EBONY. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 630Wh (17.5Ah) umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské trekové elektrokolo ATLAS lowstep M410 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je levit 4a.

Středový motor Bafang M410 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Horské trekové elektrokolo LEVIT ATLAS lowstep M410 2025 je vybaveno blatníky. Toto horské trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LEVIT ATLAS lowstep M410 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.

LEVIT ATLAS lowstep M410 2025 má kola 29 palců a pláště Schwalbe Smart Sam Skinwall 29 x 2,25" (57 - 622). Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 (180mm kotouč) a o tlumení se stará pružinová SR Suntour XCM32 ATB NLO (120mm, with crown lock).

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Horské trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:

  • 20 (185-195cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem



Středový elektromotor Bafang M410 80Nm

Středový elektromotor Bafang M410 80Nm

Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

Středový motor Bafang M410 je novinkou pro rok 2023 a jedná se o facelift nejvíce prodávaného středového motoru na světě Bafang M400 zvaného MaxDrive. Jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Novější M410 je o 0,5kg lehčí jinak má stejné parametry 80Nm 250W(500W). Motor je vybaven tlakovým senzorem. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (500W)
  • Max. točivý moment: 80 Nm
  • Senzory: Tlakový snímač
  • Váha: 3,4 kg
  • Hlučnost: < 55 dB


TFT LCD display Bafang DP-C190

TFT LCD display Bafang DP-C190
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 5 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)
  • ukazatel stavu nabití baterie


Baterie Levit SP2.1 630Wh (17.5Ah)
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
  • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
  • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Baterie Levit SP2.1 630Wh (17.5Ah)


Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


logo LEVIT

Informace o značce LEVIT

LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!

V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.

A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.

Vítejte v rodině LEVIT!

Technické parametry

Výrobce LEVIT
Modelový rok 2025
Rám Hliníkový Alloy 6061 lowstep, boost
Motor Středový Bafang M410 80Nm
Baterie Levit SP2.1 630Wh (17.5Ah)
Displej TFT LCD display Bafang DP-C190
Vidlice Pružinová SR Suntour XCM32 ATB NLO (120mm, with crown lock)
Řidítka Spec 31,8 x 740mm
Představec Spec Phase 80mm
Náboje Formula DC-20LW / Formula DC-20LW
Velikost kol 29
Ráfky Remerx Rocky disc (622 x 22mm)
Pláště Schwalbe Smart Sam Skinwall 29 x 2,25" (57 - 622)
Brzdy Hydraulické kotoučové Shimano MT200 (180mm kotouč)
Převodník Bafang NW (170mm, 38t.)
Přehazovačka Shimano Altus M2000, 9 rychlostí, 11-36z.
Řazení Shimano Altus M2000
Řetěz KMC X9 gray
Sedlovka Spec Phase 30,9 x 400mm
Sedlo Spec
Světla Přední a zadní LED
Stojánek Ano
Blatníky Ano hliníkové
Nosič Ano s nosností 27kg MIKHD
Nosnost 120kg
Součást balení Levit 4A

Související produkty

oblíbené značky

Sledujte nás na instagramu
instagram
ig
ig
ig
ig
ig