PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.4 - ZÁRUKA 24 MĚSÍCŮ - NAJETO cca 278km - ZKONTROLOVÁNO, SEŘÍZENO - JEDNÁ SE O POUŽITÉ KOLO.
Horské elektrokolo KELLYS TYGON R10 P 2023 má hliníkový rám v barvě MAGIC GREEN - PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.4, kola 29 palců, středový motor PANASONIC GX Ultimate 95Nm, baterii KELLYS Re-Charge V10 Li-ion 725Wh/20Ah BMZ, přehazovačku SHIMANO Altus M2000 (direct mount) 9 rychlostí 11-36z, brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO BL-MT200 Hydraulic Disc 180mm. Odpružení zajistí vidlice pružinová SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost 120mm.
PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.4 - ZÁRUKA 24 MĚSÍCŮ - NAJETO cca 278km - ZKONTROLOVÁNO, SEŘÍZENO - JEDNÁ SE O POUŽITÉ KOLO.
Horské elektrokolo KELLYS TYGON R10 P 2023 má hliníkový rám v barvě MAGIC GREEN - PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.4. Moderní vestavěná baterie KELLYS Re-Charge V10 Li-ion 725Wh/20Ah BMZ umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo TYGON R10 P má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je ano.Středový motor PANASONIC GX Ultimate 95Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo KELLYS TYGON R10 P 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. KELLYS TYGON R10 P nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
KELLYS TYGON R10 P 2023 má kola 29 palců a pláště MICHELIN Country Racer nebo MITAS Ocelot 54-622 (29x2.10). Brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO BL-MT200 Hydraulic Disc 180mm a o tlumení se stará pružinová SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost 120mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Japonský výrobce elektroniky Panasonic s více než 100 letou historií netřeba představovat. Panasonic se na japonském trhu s elektrokoly pohybuje již 40 let (není to překlep!) a zkušeností má tedy na rozdávání.
Středový motor PANASONIC GX Ultimate nebo taky pod označením PANASONIC GX 0 je novinka na českém trhu. Silnější, menší a lehčí než konkurence s vysokým výkonem až 600 W, kroutícím momentem 95Nm a nízkou váhou 2,95Kg rozhodně stojí za pozornost. Tichý středový motor překvapí navíc inteligentním režimem AUTO, kdy chytrá elektronika reguluje sílu podpory mezi nejslabším režimem EKO a nejsilnějším HIGH v závislosti na stylu jízdy. V porovnání s režimem eMTB od Bosche je automatický režim od Panasonicu mnohem účinnější při detekci jízního stylu, zejména v méně náročném terénu. Díky tomu je úspornější, přestože reaguje velmi rychle a citlivě v každém režimu.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Vše začalo na Slovensku před více než 25 lety, když zakladatelé Kellys, dva mladí bratři - Peter a Brano Divinec, trávili nespočet hodin jízdou na kolech po krásných slovenských horách.
Zakladatelé Kellys pochopili, že kolo je v jejich životě významným prvkem a bez něj se nemohli cítit kompletní. Chtěli se podělit o své zkušenosti s ostatními lidmi, aby se cítili stejně. Chtěli dát ostatním to, co vědí nejlépe - kolo.
Trvalo jen dva roky od začátku než překonali hranici 30.000 prodaných kol.
V dnešní době Kellys vyváží kola do více než 35 zemí světa a díky tisícům prodaných kol každý rok se staly známou značkou jízdních kol a elektrokol.
Výrobce | KELLYS |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový PANASONIC GX Ultimate 95Nm |
Baterie | KELLYS Re-Charge V10 Li-ion 725Wh/20Ah BMZ |
Displej | LCD display PANASONIC 2 |
Vidlice | Pružinová SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost 120mm |
Řidítka | KLS Active RiseBar 31.8mm/720mm |
Představec | KLS Alm/En 50 - diam 28.6 mm / bar bore 31.8 mm / délka 60 mm |
Náboje | SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 děr) |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | KLS Draft Disc 622x21 (32 děr) |
Pláště | MICHELIN Country Racer nebo MITAS Ocelot 54-622 (29x2.10) |
Brzdy | Hydraulické kotoučové SHIMANO BL-MT200 Hydraulic Disc 180mm |
Převodník | SAMOX (34T) - délka pedálů 170mm |
Přehazovačka | SHIMANO Altus M2000 (direct mount) 9 rychlostí 11-36z |
Řazení | SHIMANO Altus SL-M2000 Rapidfire Plus |
Řetěz | KMC e9S (118 článků) |
Sedlovka | KLS Active - 30.9mm/350mm |
Sedlo | SELLE ROYAL Vivo |
Nosnost | 120kg |
Součást balení | Nabíječka |