Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

Zboží bylo přidáno do košíku

CTM
RUBY X Pro barva BÍLÁ PERLEŤOVÁ / GALAKTICKÁ FIALOVÁ 28"

Horské elektrokolo CTM RUBY X Pro 2022 má hliníkový alu 6061 rám v barvě BÍLÁ PERLEŤOVÁ / GALAKTICKÁ FIALOVÁ, kola 28 palců, středový motor Bafang M420 80Nm, baterii CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah, přehazovačku Shimano Altus RD-M2000, 9 rychlostí, 11-36z, brzdy hydraulické kotoučové ZOOM HB875/CL180. Odpružení zajistí vidlice pružinová Suntour NEX-E25 RL DS 700C.

SLEVA z původní ceny 50 999,- Kč
39 999,- Kč
33 057 Kč bez DPH

Varianty

CTM RUBY X Pro 2022
BÍLÁ PERLEŤOVÁ / GALAKTICKÁ FIALOVÁ

elektrokolo

Horské elektrokolo CTM RUBY X Pro 2022 má hliníkový alu 6061 rám v barvě BÍLÁ PERLEŤOVÁ / GALAKTICKÁ FIALOVÁ. Moderní vestavěná baterie CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo RUBY X Pro má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlonabíječka 4a.

Středový motor Bafang M420 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Horské elektrokolo CTM RUBY X Pro 2022 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. CTM RUBY X Pro nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

CTM RUBY X Pro 2022 má kola 28 palců a pláště WTB Riddler 700x45C Comp. Brzdy hydraulické kotoučové ZOOM HB875/CL180 a o tlumení se stará pružinová Suntour NEX-E25 RL DS 700C.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:

  • L (175-185cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem



Středový elektromotor Bafang M420 80Nm

Středový elektromotor Bafang M420 80Nm

Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

Středový motor Bafang M420 je velmi důkladně přepracovaný nástupce původního motoru Bafang M400 známého též jako MaxDrive, od kterého se liší především osou s uchycením klik na tisícihran.

Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. čím silněji šlápnete do pedálů, tím více vám motor pomůže. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze, jako tomu často bývá u motorů umístěných v zadním kole.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (520W)
  • Max. točivý moment: 80 Nm
  • Senzory: Tlakový senzor
  • Váha: 3,6 kg
  • Hlučnost: < 55 dB


LCD barevný display Bafang DP-C18

LCD barevný display Bafang DP-C18
Velmi oblíbený přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 5 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)
  • ukazatel stavu nabití baterie

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.



Baterie CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
  • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
  • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Baterie CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah


Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


logo CTM

Informace o značce CTM

Slovenský výrobce kol a elektrokol CTM.

Technické parametry

Výrobce CTM
Modelový rok 2022
Rám Hliníkový Alu 6061
Motor Středový Bafang M420 80Nm
Baterie CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah
Displej LCD barevný display Bafang DP-C18
Vidlice Pružinová Suntour NEX-E25 RL DS 700C
Řidítka CTM rise bar, 700/31,8mm
Představec CTM UNO/70mm
Náboje Novatec D041DSB/D142TSE,36H ,CL
Velikost kol 28
Ráfky WTB ST i23 TCS 2.0 29" 36H
Pláště WTB Riddler 700x45C Comp
Brzdy Hydraulické kotoučové ZOOM HB875/CL180
Převodník Bafang 42T, 170mm
Přehazovačka Shimano Altus RD-M2000, 9 rychlostí, 11-36z
Řazení Shimano Altus SL-M2000RA 9 sp.
Řetěz KMC X9e 124L
Sedlovka CTM 350x31,6mm
Sedlo SR Vivo Ergo Lady
Nosnost 120kg
Hmotnost 22,2kg
Součást balení Rychlonabíječka 4A

Související produkty

oblíbené značky

Sledujte nás na instagramu
instagram
ig
ig
ig
ig
ig