Horské celoodpružené elektrokolo STEVENS E-Inception AM 8.8.2 GTF 2025 má karbonový rám v barvě GOLDEN GREY CARBON ŠEDÁ, kola 29/27,5 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii Darfon 800, přehazovačku Shimano Deore XT Shadow+ RD-M8100-SGS, 12 rychlostí, 10-51z, brzdy hydraulické kotoučové Shimano BR-MT520. Odpružení zajistí vidlice vzduchová Fox 36 Float Performance E-Optimized, zdvih 150mm a tlumič Vzduchový Fox Float DPS Performance, zdvih 150mm.
Horské celoodpružené elektrokolo STEVENS E-Inception AM 8.8.2 GTF 2025 má karbonový rám v barvě GOLDEN GREY CARBON ŠEDÁ. Moderní vestavěná baterie Darfon 800 umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské celoodpružené elektrokolo E-Inception AM 8.8.2 GTF má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je darfon 4a.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské celoodpružené elektrokolo STEVENS E-Inception AM 8.8.2 GTF 2025 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské celoodpružené elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. STEVENS E-Inception AM 8.8.2 GTF nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
STEVENS E-Inception AM 8.8.2 GTF 2025 má kola 29/27,5 palců a pláště Schwalbe Magic Mary Evolution, 65-622 / Schwalbe Eddy Current Evolution, 65-584. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano BR-MT520 a o tlumení se stará vzduchová Fox 36 Float Performance E-Optimized, zdvih 150mm a tlumič Vzduchový Fox Float DPS Performance, zdvih 150mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské celoodpružené elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
STEVENS Bikes je renomovaná německá značka specializující se na vývoj a výrobu vysoce kvalitních jízdních kol a elektrokol. Založena byla v roce 1990 a od svého vzniku se etablovala jako lídr v oblasti cyklistiky, zejména v segmentu horských, silničních a elektrokol. Značka je známá svou precizností, inovativními technologiemi a důrazem na výkon a komfort
Výrobce | STEVENS |
---|---|
Modelový rok | 2025 |
Rám | Karbonový |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | Darfon 800 |
Displej | LCD display Shimano EN600 |
Vidlice | Vzduchová Fox 36 Float Performance E-Optimized, zdvih 150mm |
Tlumič | Vzduchový Fox Float DPS Performance, zdvih 150mm |
Řidítka | Oxygen E-Scorpo 780mm |
Představec | Oxygen E-Scorpo |
Velikost kol | 29/27,5 |
Ráfky | Sun Ringlé Düroc SD37, 31 x 622 |
Pláště | Schwalbe Magic Mary Evolution, 65-622 / Schwalbe Eddy Current Evolution, 65-584 |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Shimano BR-MT520 |
Převodník | Shimano FC-EM600 |
Přehazovačka | Shimano Deore XT Shadow+ RD-M8100-SGS, 12 rychlostí, 10-51z |
Řazení | Shimano Deore XT SL-M8100-R |
Řetěz | Shimano Deore XT CN-M8100 |
Sedlovka | Oxygen E-Scorpo DPR-E |
Sedlo | Fizik Terra Alpaca |
Nosnost | 140kg |
Hmotnost | 24,7kg |
Součást balení | Darfon 4A |