ROCK MACHINE Vyöry e50-26 2023 má hliníkový rám v barvě GLOSS WHITE/BLACK, kola 26 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii Semiintegrovaná Shimano, BT-N605, 504 Wh , přehazovačku , brzdy hydraulická Clarks Clout1. Odpružení zajistí vidlice fat 26 EVO, Custom Alloy Tubing.
ROCK MACHINE Vyöry e50-26 2023 má hliníkový rám v barvě GLOSS WHITE/BLACK. Moderní vestavěná baterie Semiintegrovaná Shimano, BT-N605, 504 Wh umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Vyöry e50-26 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je shimano 2a ec-e6002 charger.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
ROCK MACHINE Vyöry e50-26 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. ROCK MACHINE Vyöry e50-26 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
ROCK MACHINE Vyöry e50-26 2023 má kola 26 palců a pláště Maxxis Minion FBF Exo TR, 26×4,8 . Brzdy hydraulická Clarks Clout1 a o tlumení se stará fat 26 EVO, Custom Alloy Tubing.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Česká značka z Kopřivnice ze skupiny Bike Fun International, s.r.o. Vášeň. Poslání. Chceš-li zapalovat, musíš hořet! Od prvního náčrtu tužkou, přes testování prototypu a vychytání chyb až po hotový produkt testovaný našimi inženýry v přísných podmínkách a na trailech námi a našimi ambasadory.
Rock Machine se rodí na trailu, a proto vám dává neuvěřitelné možnosti, jak si trail užít.
Potkáme se tam!
Výrobce | ROCK MACHINE |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | Semiintegrovaná Shimano, BT-N605, 504 Wh |
Displej | LCD display SHIMANO STEPS SC-E5000 |
Vidlice | Fat 26 EVO, Custom Alloy Tubing |
Řidítka | One1 Alloy, 9° backsweep, zvýšení 20mm, š. 760mm, ? 35mm |
Představec | One1 TDS-D607 Alloy, ? 35 mm, +7° |
Velikost kol | 26 |
Ráfky | pevná Fatbike Specific |
Pláště | Maxxis Minion FBF Exo TR, 26×4,8 |
Brzdy | Hydraulická Clarks Clout1 |
Převodník | One1 ET39-F40-SHP80-L/R, 34 zubů |
Přehazovačka | MicroSHIFT Acolyte RD-M5185M |
Řazení | MicroSHIFT ACOLYTE SL-M7180-R, 8 r. |
Řetěz | KMC e11T |
Sedlovka | One1 Alloy, ? 30,9mm |
Sedlo | WTB Volt Sport |
Stojánek | Atran Velo, Dux HV |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 34,7kg |
Součást balení | Shimano 2A EC-E6002 charger |