Celoodpružené horské elektrokolo LAPIERRE Overvolt AM 8.7 2023 má hliníkový rám v barvě ORANŽOVÁ, kola 29 27,5 palců, středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm, baterii Bosch PowerTube 750Wh 20,8Ah 36V Li-ion, přehazovačku Shimano XT RD-M8100, 12s, brzdy shimano XT M8120 4 pistons. Odpružení zajistí vidlice fox 38 Float Performance 29 15x110, 170mm travel, 44mm offset / 3-position lever a tlumič Fox Float X Performance 230x60mm 2-position lever.
Celoodpružené horské elektrokolo LAPIERRE Overvolt AM 8.7 2023 má hliníkový rám v barvě ORANŽOVÁ. Moderní vestavěná baterie Bosch PowerTube 750Wh 20,8Ah 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo Overvolt AM 8.7 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je rychlonabíječka 4a.
Středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Celoodpružené horské elektrokolo LAPIERRE Overvolt AM 8.7 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. LAPIERRE Overvolt AM 8.7 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
LAPIERRE Overvolt AM 8.7 2023 má kola 29 27,5 palců a pláště PŘEDNÍ: Maxxis WT Assegai 29x2.5, 60TPI, EXO+, 3C MaxxGrip, TR ZADNÍ: Maxxis Minion DHR II 27.5x2.8. Brzdy shimano XT M8120 4 pistons a o tlumení se stará fox 38 Float Performance 29 15x110, 170mm travel, 44mm offset / 3-position lever a tlumič Fox Float X Performance 230x60mm 2-position lever.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Německá značka BOSCH je záruka kvality a precizního provedení. Každá z konkurenčních značek je v něčem dobrá, ale nikdo není ve všech ohledech tak precizní a důsledný, jako právě německý Bosch. Středové pohony Bosch jsou inspirací pro ostatní výrobce. Jejich motory fungují naprosto bezproblémově a úroveň spolehlivosti je téměř 100%.
Bosch navíc poskytuje nadstandartní služby, servisní zázemí, aplikace pro mobilní telefony, rozsáhlou diagnostiku a garanci dostupnosti náhradních dílů.
Nový středový motor Bosch Performance CX 4. GENERACE je určený pro sportovní a náročnou jízdu s vysokou mírou asistence. S kroutícím momentem až 75Nm, který je možné softwarově upravit na 85Nm (upgrade) si hravě poradí i s horským terénem. Turbo asistence nabízí opravdový výkon pro rychlé sprinty a velmi sportovní jízdu. Ani při vysokým zatížení v horském terénu se motor nepřehřívá!
Model 2020 4. generace je proti staršímu typu zcela nový motor. Velikost se snížila skoro o 50%, váha je o víc než 1kg nižší (2,79kg). Síla podpory byla zvýšna z 300% na 340%, což je opravdu znát.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem a senzorem otáček a rychlosti, díky čemuž řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Motor Bosch PERFORMANCE CX 4G je velmi tichý a vyznačuje se přirozeným pocitem z jízdy, kdy vás ani v terénu nikam netlačí a chová se zcela předvídatelně. Máte k dispozici 4 režimy (Eco, Tour, eMTB, Turbo). Režim Tour má nyní zvýšenou dopomoc ze 120% na 140%. Režim TURBO byl vylepšen, aby působil co nejpřirozeněji bez trhání i při maximálním výkonu. Také odpojení pomoci při 25 km/h bylo podstatně vylepšeno. Konečně byl nahrazený mini převodník s převodovkou za velký převodník, který nyní přenáší energie přímo. Motor tak nemá téměř žádný vnitřní odpor, což proti předchozímu modelu je velká změna k lepšímu, zejména při jízdě bez motoru nebo při odpojení motoru nad 25 km/h.
Obrovský posun je zaznamenán také v režimu eMTB, který se automaticky přizpůsobí individuálnímu stylu jízdy. To znamená, že není nutné přepínat mezi režimy Tour a Turbo, motor je neuvěřitelně přesný a snadno ovladatelný a nabízí i funkci asistované chůze. Pomoc při chůzi se přizpůsobí automaticky v závislosti na sklonu terénu. Také životnost baterií Bosch patří mezi nejdelší na trhu (5-8let).
Režimy – úroveň podpory | max. kroutící moment
TURBO – 340% | 75Nm (možný upgrade na 85Nm)
eMTB – 140-340% |75 Nm (možný upgrade na 85Nm)
TOUR – 140% | 50Nm
ECO – 60% | 40Nm
Řídicí jednotka Bosch LED Remote propojuje váš eBike s aplikací eBike Flow. Jako řídicí centrum Chytrého Systému umožňuje prostřednictvím chytrého telefonu zobrazit všechny důležité informace (například přesnou úroveň nabití akumulátoru nebo ujetou vzdálenost). Sledujte svá data a sdílejte je s ostatními – například prostřednictvím aplikací Apple Health nebo Strava. LED Remote lze ovládat intuitivně. Díky ergonomickému designu jsou všechna tlačítka dosažitelná palcem, takže vaše ruce zůstanou vždy bezpečně na řídítkách.
Pouze pro systém Bosch The Smart System, modely motoru od roku 2022.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Francouzský výrobce kol Lapierre známý především svými silničkami kombinuje technologické inovace, design, smysl pro detail a dlouholeté zkušenosti. Díky tomu nabízí od roku 1946 kvalitní, designově propracovaná kola s perfektními jízdními vlastnostmi.
Jeho tým vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím s cílem propojení myšlenky a teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě k dalšímu vývoji a výrobě. Výstupní kontrola kvality je pro Lapierre velmi důležitá. Všechna kola jsou montována ve Francii, každý zaměstnanec je registrován v „Bike pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi montáže. Vždy je možné projít celý proces výroby a dohledat, kdo kolo složil.
Kormě prémiových silničních kol jsou v nabídce Lapierre k nalezení také elektrokola, MTB, gravely, CX i City/Treking a Krosová kola.
Výrobce | LAPIERRE |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm |
Baterie | Bosch PowerTube 750Wh 20,8Ah 36V Li-ion |
Displej | LED DIODY display Bosch LED REMOTE |
Vidlice | Fox 38 Float Performance 29 15x110, 170mm travel, 44mm offset / 3-position lever |
Tlumič | Fox Float X Performance 230x60mm 2-position lever |
Řidítka | Lapierre alloy 6061DB, Width: 780mm, Rise: 15mm (S/M), Width: 780mm, Rise: 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm |
Představec | Lapierre CNC, Ø: 31.8mm, L: 40mm (S/M), 45mm (L/XL) |
Velikost kol | 29" 27,5 |
Pláště | PŘEDNÍ: Maxxis WT Assegai 29x2.5, 60TPI, EXO+, 3C MaxxGrip, TR ZADNÍ: Maxxis Minion DHR II 27.5x2.8 |
Brzdy | Shimano XT M8120 4 pistons |
Převodník | E13 E-spec+ alloy 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 alloy Ring 34T |
Přehazovačka | Shimano XT RD-M8100, 12s |
Řazení | Shimano SLX SL-M7100 12s |
Řetěz | Shimano SLX CN-M7100 12s |
Sedlovka | JD dropper |
Sedlo | Fizik Terra Aidon X5 145mm |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 22kg |
Součást balení | RychloNabíječka 4A |