Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

KELLYS
THEOS F70 SH barva BLACK 29"

Celoodpružené horské elektrokolo KELLYS THEOS F70 SH 2025 má kellys tygon f series rám v barvě BLACK, kola 29 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820Wh / capacity 23Ah, co-developed by Kellys-BMZ, přehazovačku SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 (direct mount), 11 rychlostí, 11-50z, brzdy sHIMANO Deore XT M8120 / SHIMANO RT64 220mm / EM300 203mm. Odpružení zajistí vidlice rOCK SHOX Zeb Select+ (29) Boost, 180 mm, DebonAir+ / Charger 3 RC2 / Maxle Stealth 15 mm thru axle a tlumič ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (230x65 mm).

SLEVA z původní ceny 142 990,- Kč
121 990,- Kč
100 818 Kč bez DPH

KELLYS THEOS F70 SH 2025
BLACK

elektrokolo

Celoodpružené horské elektrokolo KELLYS THEOS F70 SH 2025 má kellys tygon f series rám v barvě BLACK. Moderní vestavěná baterie KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820Wh / capacity 23Ah, co-developed by Kellys-BMZ umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo THEOS F70 SH nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je ano.

Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Celoodpružené horské elektrokolo KELLYS THEOS F70 SH 2025 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. KELLYS THEOS F70 SH nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

KELLYS THEOS F70 SH 2025 má kola 29 palců a pláště přední SCHWALBE Eddy Current Evo Super Trail 62-622 (29x2.40) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding / z. Brzdy sHIMANO Deore XT M8120 / SHIMANO RT64 220mm / EM300 203mm a o tlumení se stará rOCK SHOX Zeb Select+ (29) Boost, 180 mm, DebonAir+ / Charger 3 RC2 / Maxle Stealth 15 mm thru axle a tlumič ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (230x65 mm).

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:

  • M (168-180cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
  • L (178-196cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem



Středový elektromotor SHIMANO EP8 85Nm

Středový elektromotor SHIMANO EP8 85Nm

Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.

Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (max 650W)
  • Max. točivý moment: 85 Nm
  • Senzory: Tlakový senzor
  • Váha: 2,6 kg
  • Hlučnost: < 52 dB


LCD display Shimano SC-EN500

LCD display Shimano SC-EN500
Shimano SC-EN500 je display používaný v systému elektrokol Shimano. STEPS. Displej má LCD s vysokým rozlišením pro snadnou čitelnost. Poskytuje informace o rychlosti, asistenci, zbývající kapacitě baterie, dojezdu a dalších údajích. Zobrazuje různé jízdní režimy (Eco, Normal, High) a také přesné informace o stavu baterie a úrovni asistence. Připojení je pomocí bluetooth a ANT+ pro připojení k aplikacím Shimano E-TUBE a cyklistickým počítačům třetích stran. Aktualizace firmwaru se provádí přes aplikaci E-TUBE. Tento display je pěkný designový s rozměry přibližně 52mm x 50mm x 37mm. Váží přibližně 40g. Je voděodolný dle normy IPX5, vhodný pro jízdu za každého počasí. Má intuitivní ovládání pomocí tlačítek na displeji nebo řídicích jednotek Shimano. Přehledný LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 3 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení rychlosti, asistence, zbývající kapacitě baterie, dojezdu a další údaje
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)


Baterie KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820Wh / capacity 23Ah, co-developed by Kellys-BMZ
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
  • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
  • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Baterie KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820Wh / capacity 23Ah, co-developed by Kellys-BMZ


Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


logo KELLYS

Informace o značce KELLYS

Vše začalo na Slovensku před více než 25 lety, když zakladatelé Kellys, dva mladí bratři - Peter a Brano Divinec, trávili nespočet hodin jízdou na kolech po krásných slovenských horách.

Zakladatelé Kellys pochopili, že kolo je v jejich životě významným prvkem a bez něj se nemohli cítit kompletní. Chtěli se podělit o své zkušenosti s ostatními lidmi, aby se cítili stejně. Chtěli dát ostatním to, co vědí nejlépe - kolo.

Trvalo jen dva roky od začátku než překonali hranici 30.000 prodaných kol.

V dnešní době Kellys vyváží kola do více než 35 zemí světa a díky tisícům prodaných kol každý rok se staly známou značkou jízdních kol a elektrokol.

Technické parametry

Výrobce KELLYS
Modelový rok 2025
Rám KELLYS TYGON F series
Motor Středový SHIMANO EP8 85Nm
Baterie KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820Wh / capacity 23Ah, co-developed by Kellys-BMZ
Displej LCD display Shimano SC-EN500
Vidlice ROCK SHOX Zeb Select+ (29) Boost, 180 mm, DebonAir+ / Charger 3 RC2 / Maxle Stealth 15 mm thru axle
Tlumič ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (230x65 mm)
Řidítka KLS Alm/En 70 RiseBar 780mm
Představec RACE FACE Aeffect R 35 - diam 28.6mm / bar bore 35mm / 0° / délka 50mm
Náboje přední NOVATEC M30 622x30 / zadní NOVATEC M35 584x35 Center Lock (15x110mm / 12x148mm)
Velikost kol 29
Pláště Přední SCHWALBE Eddy Current Evo Super Trail 62-622 (29x2.40) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding / z
Brzdy SHIMANO Deore XT M8120 / SHIMANO RT64 220mm / EM300 203mm
Převodník SHIMANO EM600 / CRE70-B (34T) - délka 170mm
Přehazovačka SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 (direct mount), 11 rychlostí, 11-50z
Řazení SHIMANO Deore XT Linkglide SL-M8130-R Rapidfire Plus (I-Spec EV)
Řetěz SHIMANO Linkglide CN-LG500
Sedlovka KS Rage-i Remote Telescopic - diam 30.9 mm / délka 442 mm, zdvih 150 mm (M) / délka 495 mm, zdvih 17
Sedlo Fizik Taiga, S-alloy rails
Nosnost 120kg
Součást balení Nabíječka

Související produkty

oblíbené značky

Sledujte nás na instagramu
instagram
ig
ig
ig
ig
ig