Horské celoodpružené elektrokolo CTM SWITCH Pro 2024 má hliníkový alu 6061 rám v barvě BETÓNOVÁ BÍLÁ, kola 29/27,5 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii SHIMANO BT-E8036 / 630Wh, přehazovačku Shimano Deore XT RD-M8130, 11 rychlostí, 11-50z, brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT420 / SMRT64LEC. Odpružení zajistí vidlice vzduchová Rock Shox ZEB ULTIMATE CHARGER3 RC2, 170mm, 15x110axle a tlumič Vzduchový RockShox SuperDeluxe COIL Select+ RT (205x65).
Horské celoodpružené elektrokolo CTM SWITCH Pro 2024 má hliníkový alu 6061 rám v barvě BETÓNOVÁ BÍLÁ. Moderní vestavěná baterie SHIMANO BT-E8036 / 630Wh umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské celoodpružené elektrokolo SWITCH Pro má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlonabíječka 4a.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské celoodpružené elektrokolo CTM SWITCH Pro 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské celoodpružené elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. CTM SWITCH Pro nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
CTM SWITCH Pro 2024 má kola 29/27,5 palců a pláště WTB Verdict 27,5x2,5" / Vigilante 29x2,6". Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT420 / SMRT64LEC a o tlumení se stará vzduchová Rock Shox ZEB ULTIMATE CHARGER3 RC2, 170mm, 15x110axle a tlumič Vzduchový RockShox SuperDeluxe COIL Select+ RT (205x65).
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské celoodpružené elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Slovenský výrobce kol a elektrokol CTM.
Výrobce | CTM |
---|---|
Modelový rok | 2024 |
Rám | Hliníkový Alu 6061 |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | SHIMANO BT-E8036 / 630Wh |
Displej | LCD display SHIMANO SC-EM800 |
Vidlice | Vzduchová Rock Shox ZEB ULTIMATE CHARGER3 RC2, 170mm, 15x110axle |
Tlumič | Vzduchový RockShox SuperDeluxe COIL Select+ RT (205x65) |
Řidítka | Race Face CHESTER 35/780mm, rise 20 |
Představec | Race Face CHESTER 35, 40mm |
Náboje | Shimano MT400 / MT510 boost / 32H |
Velikost kol | 29/27,5 |
Ráfky | WTB ST i35 TCS 2.0 / 27,5" / 29" / 32H |
Pláště | WTB Verdict 27,5x2,5" / Vigilante 29x2,6" |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Shimano MT420 / SMRT64LEC |
Převodník | Shimano FC-EM600, CE80, 36T, 165mm |
Přehazovačka | Shimano Deore XT RD-M8130, 11 rychlostí, 11-50z |
Řazení | Shimano Deore XT SL-M8130/11sp. |
Řetěz | Shimano CN-LG500 122l |
Sedlovka | KS RAGEi (M-125mm/L-150mm/XL-170mm) |
Sedlo | FIZIK Terra Aidon X5 |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 26,3kg |
Součást balení | Rychlonabíječka 4A |