Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 3 BF410 2025 má hliníkový rám v barvě CAPPUCCINO, kola 29 palců, středový motor Bafang M410 80Nm, baterii Integrovaná, LG, nominální kapacita 720Wh / využitelná 705,6Wh / 19,6Ah, přehazovačku Shimano Cues RD-U3020, 9 rychlostí 11-36z, brzdy hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm). Odpružení zajistí vidlice pružinová Suntour SF15-NEX E25 DS.
Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 3 BF410 2025 má hliníkový rám v barvě CAPPUCCINO. Moderní vestavěná baterie Integrovaná, LG, nominální kapacita 720Wh / využitelná 705,6Wh / 19,6Ah umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Městské/trekové elektrokolo SOTA BOSCH 3 BF410 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je bafang 2.0a.
Středový motor Bafang M410 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 3 BF410 2025 je vybaveno blatníky. Toto městské/trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. APACHE SOTA BOSCH 3 BF410 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
APACHE SOTA BOSCH 3 BF410 2025 má kola 29 palců a pláště Kenda Small-block 29 x 2,1. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm) a o tlumení se stará pružinová Suntour SF15-NEX E25 DS.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Městské/trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.
Středový motor Bafang M410 je novinkou pro rok 2023 a jedná se o facelift nejvíce prodávaného středového motoru na světě Bafang M400 zvaného MaxDrive. Jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Novější M410 je o 0,5kg lehčí jinak má stejné parametry 80Nm 250W(500W). Motor je vybaven tlakovým senzorem. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Displej Bafang DP C020 je moderní a přehledný **barevný LCD displej** určený pro elektrokola s motory Bafang. Je navržen tak, aby poskytoval intuitivní ovládání a snadno čitelná data i během jízdy. Díky kompaktním rozměrům a decentnímu designu skvěle zapadne do řídítek městských, trekingových i krosových kol.
Displej nabízí jasné a barevné zobrazení všech důležitých údajů, přičemž jeho ovládání je řešeno **odděleným tlačítkovým ovladačem**, který umožňuje bezpečné a pohodlné přepínání funkcí během jízdy. Displej je vybaven **automatickým přepínáním denního a nočního režimu** pro ideální čitelnost za všech světelných podmínek.
Zobrazuje funkce:Displej je uzpůsoben pro montáž na **řídítka o průměru 22,2 mm**, disponuje **voděodolnou konstrukcí** a je vybaven **podsvícením pro noční provoz**.
Díky podpoře více jazyků (včetně češtiny) a snadnému ovládání je displej DP C020 oblíbenou volbou pro pohodlné a bezpečné ovládání elektrokola.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Apache je česká značka jízdních kol a elektrokol na trhu od roku 2001. Výroba jízdních kol probíhala v Kopřivnici, poté se přesunula do Úpice a od roku 2022 se výroba především dražších modelů přesunula do továrny BPS v Šumperku spadající pod značku KTM.
Výrobce | APACHE |
---|---|
Modelový rok | 2025 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový Bafang M410 80Nm |
Baterie | Integrovaná, LG, nominální kapacita 720Wh / využitelná 705,6Wh / 19,6Ah |
Displej | LCD display Bafang DP C020 |
Vidlice | Pružinová Suntour SF15-NEX E25 DS |
Řidítka | Zoom Al 31,8 x 680mm, zvýšení 15mm |
Představec | Stavitelný Zoom Al 31,8 x 90mm |
Náboje | Joytech QR /Joytech QR |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | Al |
Pláště | Kenda Small-block 29 x 2,1 |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm) |
Převodník | Bafang Al, 38 z. |
Přehazovačka | Shimano Cues RD-U3020, 9 rychlostí 11-36z |
Řazení | Shimano Cues SL-U4000 |
Řetěz | Shimano CN-LG500 |
Sedlovka | pevná Apache Al, ø 30,9 x 350mm |
Sedlo | Selle Royal Vivo |
Světla | Přední/zadní |
Stojánek | Ano |
Blatníky | Ano |
Nosič | Ano |
Nosnost | 120kg |
Součást balení | Bafang 2.0A, Přední světlo, Zadní světlo, Blatníky, Nosič, Stojánek, gripy Velo |